سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

انواع تفلون تراشکاری پراستفاده

انواع تفلون پر استفاده در تراشکاری و فرزکاری

زمان مطالعه: 4 دقیقه
زمان مطالعه: 4 دقیقه

انواع تفلون پر استفاده در تراشکاری و فرزکاری

یکی از سوالات و ابهاماتی که خیلی از افراد قبل از خرید و تهیه متریال های مورد نیاز برای تراشکاری و فرزکاری دارند اینه که انواع تفلن تراشکاری یا به بیان درست‌تر انواع تفلون صنعتی چه تفلونهایی هستند؟ راستش تنوع پلیمر ‌هایی که در صنعت داریم تعداد زیادی است و از طرف دیگر خیلی از متریال ‌ها استفاده‌ی عمومی‌ای ندارند. بنابراین در این مطلب میخواهیم به معرفی ۴ تفلون پراستفاده و تقریبا عمومی بپردازیم:

تفلون‌ های پر استفاده‌ی صنعتی چه پلیمر ‌هایی هستند؟

اول تفلون پلی اتیلن

تفلون پلی اتیلن PE تولید ایران است و این موضوع باعث شده تا این متریال ارزان قیمت ترین متریال شناخته بشود. این متریال در برابر عوامل اسیدی مقاومت دارد و همچنین چگالی پلی اتیلن نزدیک به ۱ gr/cm3 می باشد.

فروش انواع تفلون صنعتی کیلویی | میلگرد پلی اتیلن

در تصویر زیر، با استقاده از میلگرد تفلون پلی اتیلن واسطه های شیلنگ که باید در برابر عوامل شیمیایی مقاومت نسبی داشته باشند قرار می گیرد لذا این متریال چه از نظر قیمتی و چه از نظر مقاومتی بهترین گزینه می باشد.

فروش میلگرد پلاستیکی , میلگرد تفلون پلی اتیلن , قیمت میله پلاستیکی

دوم تفلون پلی آمید

تفلون پلی آمید PA 6 هم به تفلون ضد سایش معروف شده که در ساخت انواع قطعاتی که در معرض سایش قرار دارند، به عنوان یکی از با اهمیت ترین انواع تفلون های صنعتی، در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال هم چگالی‌ ای در حدود ۱.۲ gr/cm3 دارد که نسبت به تفلون قبلی یک مقدار سنگین تر است.

میلگرد تفلون ضد سایش و محکم تراشکاری

پلاستیک ضد سایش , تفلون پلی آمید ضد سایش , سفارش ساخت چرخ دنده بزرگ

این قرقره ها به علت اینکه در معرض سایش قرار دارند باید با تفلون ضد سایشی مثل پلی آمید ساخته شود تا در صورت اصطکاک به این زودیا خراب نشود.

تفلون سوم تفلون پی تی اف ای یا PTFE

می رسیم به تفلونی که نسبت به بقیه‌ی تفلون ها، بیشترین چگالی را دارد. چگالی تفلون پی تی اف ای PTFE در حدود ۲.۱ و حتی بیشتر می باشد که یکی از پرکاربردترین انواع تفلون های صنعتی به حساب می آید. این تفلون در برابر عوامل شیمیایی و حرارت تا ۲۶۰ درجه‌ی سانتی گراد مقاومت دارد.

خرید میله گرد تفلون ptfe از بازار تهران

واشر تفلون PTFE از انواع تفلون تراشکاری

برخی از واشرهای تفلون پی تی اف ای PTFE که مورد نیاز برای اکثر برنامه های پزشکی و الکترونیکی است به اندازه ای نازک هستند که در حین تراش باید از ابزارهای کاملا مخصوص استفاده شود تا پرت قطعات مخصوصا در تعداد بالا به حداقل برسد.

و تفلون آخر تفلون ای بی اس یا ABS

این متریال یک پلیمر مهندسی شده است که همانند پلی آمیدها مقاومت خوبی نسیت به سایش دارند . این نکته را توجه داشته باشیم که پلی آمید ها در مقایسه با تفلون های ای بی اس ABS از نظر سایش یک سروگردن بالاتر هستند و از جمله متریال هایی به حساب می اید که غیر از کاربرد در تراشکاری به عنوان یکی از گزینه های پر استفاده برای خرید تفلون در فرزکاری مورد استفاده قرار میگیرد.

تفلون فشرده abs , تفلون ضد سایش abs

تراشکاری تفلون های صنعتی پلیمری

میلگرد تفلون های صنعتی جز اولین متریال هایی بودند که برای ساخت قطعات پلیمری در صنعت تراشکاری مورد استفاده قرار گرفتند. تراشکاری متریال های تفلونی مزایای زیادی نسبت به فلزات دارد که همین مزایا سبب شده که علاقه مندان زیادی را جذب خود کند. عده ای از اپراتورها و تراشکارها به دلیل راحتی تراش علاقه مند به این متریال ها شدند و از طرفی هم بسیاری از کارخانجات و تولیدی ها به لحاظ اینکه میتوانند قطعات مورد نیاز خود را در کمترین زمان تهیه کنند، طرفداران پروپا قرص آنها شدند.

>>این ویدیو را حتما ببینید<<

کمتر از ۲ دقیقه زمان بگذارید

همان طور که دیدیم پر کاربرد ترین و شناخته ترین انواع تفلون های تراشکاری این تفلون ‌ها هستند و هر متریال بسته به مشخصه‌ای که دارد در محل‌هایی استفاده می‌شود و ما برای مشتریان خود مشاوره‌ی رایگان در نظر گرفتیم تا بتوانند مناسبترین متریال تفلونی را انتخاب کنند و شما هم میتوانید از این فرصت استفاده کنید و با ما تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام خود را ثبت کنید.
دیدگاه کاربران
۴ دیدگاه
  • رضا ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۳ ق٫ظ

    سلام سایت‌تون عالیه
    امیدوارم پایدار باشید

    • عرفان قدرتی ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۴:۴۶ ب٫ظ

      سلام و درود
      تشکر از شما
      برقرار باشید

  • سلمان ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۴:۲۰ ب٫ظ

    سلام، برای دستگاههای لیبل چسبان(دستی و اتوماتیک) از کدام نوع تفلون استفاده میشه؟

    • عرفان قدرتی ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۰:۰۱ ق٫ظ

      سلام و درود لطفا از طریق واتس اپ ۰۹۱۲۷۵۱۲۷۷۱ عکس ارسال کنید تا بررسی کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط